Ignorant + Widły = ?

on poniedziałek, 12 sierpnia 2013
Ignorant rusza do akcji.

Zaczynać pracę w ogrodzie w połowie lata to chyba dziwny pomysł. Lecz tak samo dziwnym pomysłem jest pisanie bloga na temat ogrodnictwa nie mając o nim zielonego pojęcia. Ustalmy zatem, że ignorantom wolno wszystko albo więcej w każdym razie. Wolno popełniać błędy choćby i największe i najgłupsze, bo służą one nauce a czasem i nowym odkryciom. Błędem było usmażenie ogórków na obiad wiele lat temu tak samo jak błędem było uznanie, że pięciolatkowi da się wytłumaczyć by nie właził na inspekt bo wpadnie razem z klapą (na szczęście plastikową) prosto na kiełkujące maleństwa. Ktoś spostrzegawczy spyta: "A skąd Ignorant w Ogrodzie (od teraz IwO) ma inspekt?". Odpowiedź jest prosta - inspekt był/jest małżonki ignoranta ale małżonka rozkręca teraz własny biznes i ogród nieco się zapuścił (o co nie mam nic a nic pretensji bo własny biznes to piękna i pożyteczna rzecz). 


Posty będą krótkie i chaotyczne, interpunkcja zaniedbana a zdjęcia krzywo wklejone. Tak, tak właśnie dlatego, że w kwestii pisania bloga też jestem ignorantem (nawet większym, bo inspekt parę lat temu wyciąłem i zbiłem z płyty OSB właśnie ja a bloga nie pisałem jeszcze nigdy). 

To była rozgrzewka. Następnym razem (kiedy to nastąpi, kto to wie?) napiszę dlaczego właśnie ogród będzie teraz moją pasją. 

IwO

0 komentarze:

Prześlij komentarz